Hello guys :') Nak cerite niey , tadi dea calling saye -,- lame gile bole tahan panas jgak telinge niey , hehehe XD firstly dea cerite psal ex dea , dea tnye betol kea aku badi ex dea then aku cakap TAK PUN . sebole bole ex dea nak cakap aku badi dea , so yalll -..- btw , mate aku bukan untuk badi kau , tade mase yee sayang , errr -,- then lepass psal ex dea , dea cerite tentang kite yang dulu dulu , rinduu lhaa yang dulu :'( sumpah nyesal tinggalkan awk disebabkan orang laen , so stupidddddddd lhaa . nonsense -,- aku ingad baru nak one year tapi dpat dengan die four month , dah jodoh kite sampai tahapp tuh saje :') kadang- kadang saye ingin nak duduk , pelok awk lagi tapi bile nak dapat lagi ? bileeee . please jangan sesekali lupekan saye . saye tahu saye banyak dose dengan awk , saye tanak kehilangan awk , saye sayang awkkk <3 haihhh . old story asfa , dea dah ade coup so jgn ganggu idop die :') okey lhaa byee , saya sayang awkk , i miss the old of you sayang <3

Thanks For Reading :)