Sad :'(

Halo :) Today nak story siket , semalam tgh buat open house tetibe dpat emergancy call . Maigodd nenek ayah aku meninggal dunia . Innalillah :'( Then bapak aku dh terkejut ehh . then mak dgn bapak aku siap-2 nak pegi blek kmpung aku tinggal dgn nenek pluss cousin smue sbb open house blom abis , then a few minute ago mak aku call ckp tak jadi blek kmpung sebab esok pagi baru dorang nk kebumikan nenek :'). then esok pkul 6.30pagi dah bgon sebab nk pegi muar . then dlam pkul 9.30pagi lbih time dlam pejalanan nk pgi muar dpat call dari atok , die sruh cepat sebb nk kebumi dah . then bapak aku pluss pakcik bwak kereta laju gile babiyy seyh , potong sane potong sini . walaweyy pening seyh . hujan lebat nk mampus ! Then smpai je arwah dh msok dlam kereta mayat . haihh :'( tak dpat kiss die yg terakhir . semoga roh HAWA BTE HASHIM ditempatkan orang-2 yg beriman , aminn <3

Thanks For Reading :)