Hmm .




 kay hari nie aku rase mcm nak pegi lari kan diri jea dari masalah yg mcm yalll -.- tapi knape tak bole ? haihh . kadang-2 kesabaran manusia nie ade tahapnye kan ? begini ceritanye . ade sorang budak nie kan sayang gile seyh dkat dea tapi knape dea buat aku mcm nie ? whyyyyyyyy ! manusia nie janji senang tapi nak tunaikannye susah kan ? knape susah sangat kea nak tunaikan janji yg sebesar kumann tuh :') bile aku bukak FB kau , pehhhh mak aii mintak pelempang sulung seyhh , yalll nye ! kay aku tahu kau bosan dgn aku sebab aku tk pkai fone . tapi cube bersabar sikett tak lme lagi aku pkai , tunggu jea bole kan ? haiyaaa -.- kau sayang aku ikhlas kea tak ? jangan ckp tak . sangat kecewe bile org yg kite sayang tk amek berat psal kite . kesian leeya sygg kne dgr problem aku yg tak seberape nie , sorryy leeyaa . aku dh tkde sape lagi nk luahan kan . kbyee , aku harap kau happy kay NEJ <3 SORRY tak dpat jage kau dgn sempurna . 

Thanks For Reading :)