Malang kan :')





Hello guys :') Oh lupe lha assalamualaikumm , hikhik :') sumpah hari nie hari sedih aku , smpai sch tadi cari si gebu cousin aku nie , of couse lha leeya sygg then dea bole plak lembab nak mati dtg . then dea dtg jea along pun smpai . then along tarek aku msok tndas tnye lha psal tuh pasal nie . then pegi lha bawk khemah yg mcm neraka jahanam tuh , amboi mulut aku nie -..- then along marah aku sume tgok aku nanges gile babiyy . then macha pun dtg . chill kan aku tapi tak bole sumpah nyesal buat dea mcm tuh . sumpah takde niat gile babi . then tak msok kelas sbab ade latihan tarian . bapak lha kne joget ala ala zaman RETRO dho . eeeyuu malunye >.< dh lha kne menari dpan budak form 5 , maigodd :') psangan che . haha XD cool gile lha . then balek jea sch aku buat call me back dkat sayang saye :'( then dea marah-2 aku dah explain tapi dea tk nak dgr lagi sedih . then aku mrah-2 dea . ksian awk :') sorry mak saye gram . awk knal saye kan dh lame , susa ke nak trust saye ? just nak awk tahu saye selalu sayang awk , saye nak awk , saye rindu awk <3 kbye -..-

Thanks For Reading :)